czwartek, 27 listopada 2014

Pupile - foto elementarz

Po wejściu czeka niespodzianka: obok obuwia o rozmiarze 42 i 30, rozmiar 18.
Porządek musi być - buty zostawiamy w przedsionku.
 
Olek ma buty i miś ma buty. Buty misia są małe. Buty Olka są duże.
 
Właściciel brązowo-białych adidasków wygląda tak:
To miś Maciek. Maciek obudził się i leży w łóżku. Jeszcze jest w piżamie.


A tu Miluś.

Ponoć - nie znam powodu - koty powodują zwiększenie popularności bloga.
Sprawdzimy statystyki post factum ;-)



Miluś jest czyściutki i mam pewne podejrzenia, że jednak jest czyimś kotem.
Babcia twierdzi, że rozumie co się do niego mówi.
Jak to jest, bo ja nie mam doświadczenia z kotami...
 

5 komentarzy:

  1. Dlaczego u nas misie biegają nago?!
    A koty rozumieją wszystko, oczywiście, tylko udają idiotów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gołe misie to aktualnie problem ogólnopolski, jak misie zdaje.
      Azaliż, Mały O. nie wiedząc nic o skandalu z Puchatkiem zażyczył sobie odzienie dla swego micha. To chyba taki nowy kierunek w pojmowaniu rzeczywistości - miś musi mieć ubranie, bo inaczej mu zimno.
      Prawda, że empatyczny?

      Usuń
    2. oczywiście, że kot wszystko rozumie, przecież nie jest głupkiem!
      ;))

      Usuń
  2. Miluś jest boski! a dlaczego miałby nie rozumieć?? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I wygląda na to, że to ja nie rozumiem :))
    Ale zaczynam...
    A bo ja bez zwierzątek się wychowałam i taka mało kumata jestem :(
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...